PDA

Visualizza Versione Completa : E\' RImorto full tilt???

GALB
12-08-2008, 19:09
Aiutoooo!
Sono in bolla a un final table di un torneo...
ma è morto e sembra essere morto a tutti qelli che conosco...

Mimmox
12-08-2008, 19:11
anche a me andato... fortunatamento ero solo su tavoli cash quindi poco male...
ma è full tilt il problema o sono dei tentativi di bloccare siti dallo stato?

davod
12-08-2008, 19:17
Cavolo io stavo facendo un satellite e mi si e bloccato tutto:(
Anche ieri sera si e bloccata everest non so se possa essere collegato. Comunque sta mattina mi sono svegliato con 500$ in piu su everest perche probabilmente ero in testa quando ce stato il blackout:woohoo: :woohoo: Secondo me ti pagano in base alla posizione in cui eri...

GALB
12-08-2008, 19:18
lol io sono in bolla al final table del 7500 garantito :D
argh

cmq è un problema mondiale http://www.pocketfives.com/poker-forums/7/FTP-Down_3F00_-3172797

savate
12-08-2008, 19:22
anch\'io stavo giocando, ma ora cosa succede? rimborsano loro direttamente o cosa?

GALB
12-08-2008, 19:25
Io credo che se non, riparte tutto entro breve com\'era al momento del crash, splittano il montepremi dei tornei in base ai partecipanti... non so se in base alle chips...

savate
12-08-2008, 19:29
GALB ha scritto:

Io credo che se non, riparte tutto entro breve com\'era al momento del crash, splittano il montepremi dei tornei in base ai partecipanti... non so se in base alle chips...

ok ma qunato bisogna aspettare? cioè se fra mezz\'ora riparte ma uno ormai ha chiuso perchè se stufato di aspettare?

Miglio
12-08-2008, 19:30
io stavo vincendo un sit da 10000$ e stavo facendo il culo a un certo antonius...:angry: :(

LuCkyTD
12-08-2008, 19:33
Che palle però...

GALB
12-08-2008, 19:37
savate ha scritto:

GALB ha scritto:

ok ma qunato bisogna aspettare? cioè se fra mezz\'ora riparte ma uno ormai ha chiuso perchè se stufato di aspettare?

già non ne ho idea...

Il punto è che se riparte tutto dov\'era tra 2 ore, è tutto falsato, perchè non è che io sto qui davanti al pc per 2 ore ad aspettare che riparte full tilt, io come penso il resto della gente...

Tra l\'altro stava per partire un evento FTOPS...

GALB
12-08-2008, 20:12
Re:FTP Down? In reply to
By ftpdoug on 08-12-2008 7:54 PM Reply Quote

Hi everyone,

We\'re working on getting the site back asap, but I don\'t have a solid estimate of when that will be.

For anyone that was in a running tournament: Those tournaments will be voided and you will be paid according to our void rules (rule #31 at http://www.fulltiltpoker.com/tourRules.php when the website is more responsive).

For anyone that was involved in a ring game hand: The hand will be \"rolled back\" and you will be refunded anything you had invested in the pot.

As for FTOPS Event #13, we\'re going to have to see how quickly we come back up. At the moment it doesn\'t look like we\'re going to come up in time for it, so we will probably have to reschedule the event.

Very sorry for the inconvenience. I will post another update if we\'re not going to be back up within an hour or so.

Doug

Rule 31 States:
#

1. Occasionally, due to technical difficulties, a tournament may be cancelled. Depending on the tournament\'s status at the time of this cancellation, Full Tilt Poker will do the following:
2. 31.1. If a tournament is voided before it starts - Players will have their buy-ins and fees returned in the same currency they used to enter the tournament (real money, tokens, etc.), unless they entered the tournament through a satellite, in which case they will be refunded the standard buy-in for the tournament.

* 31.2. If the tournament had not yet reached the money - All players still in the tournament at the time of the cancellation will be refunded their tournament buy-in and tournament fee. Players will have their buy-ins refunded in the same currency they used to enter the tournament (real money, tokens, etc.), unless they earned their entry through a satellite, in which case, they will be refunded the standard buy-in for the tournament. In addition, the buy-ins of players already eliminated from the tournament will be divided up and distributed to the remaining players, based on their chip counts. Guarantees and money added to the prize pool will not be included in the player payouts.
* 31.3. If the tournament had reached the money - All players still in the tournament at the time of the cancellation will be awarded with the next guaranteed payout. In addition, the remaining prize pool will be distributed amongst the surviving players based on their chip counts.
* 31.4. In a Rebuy tournament - the number of rebuys or add-ons a player has made does not affect the payout if a tournament is cancelled. If a tournament has not reached the money, all players will have their initial tournament buy-in and fee returned, as described in bullet 31.2. In addition, any other money in the prize pool (excluding guarantees and money added by Full Tilt Poker) will be divided and distributed to the remaining players, based on their respective chip counts. If a tournament has reached the money, payouts will be handled as described in bullet 31.3.
* 31.5. If a tournament awards a non-monetary prize, such as a World Series of Poker prize package, Full Tilt Poker will assign a monetary value to the prize, and distribute the cash value to the remaining players, based on their chip counts. If all remaining players have each won the first-place prize at the time of cancellation (e.g., the remaining players have each already secured a WSOP prize package), they will each keep their prizes.

GALB
12-08-2008, 21:03
http://img366.imageshack.us/img366/1240/fulltiltoy9.jpg

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

GALB
12-08-2008, 21:19
rifunziona, e ho preso pure un bel po\' di soldi ma non so quanto in realtà :D

savate
12-08-2008, 21:26
vero ripartito e mi sono ritrovato accreditati i soldi dei due sit che stavo giocando!!

GALB
12-08-2008, 21:29
a me hanno messo i soldi in base alla regola 31, spero vivamente che si impalli il server ogni volta che sono vicino al final table e sono ultimo in chips ahauhhua :D ho preso tipo 350$ quando l\'undicesimo prendeva 80 :D sarei dovuto arrivare tipo settimo per prendere gli stessi soldi MEGALOL

Miglio
12-08-2008, 22:48
ragazzi, siete andati in my promotions??

vi da a voi i punti? io ho fatto dei sit, ma zero punti, mi scoccierebbe perderli:dry:

LuCkyTD
12-08-2008, 22:55
Prima anche a me dava zero punti, ora sembra siano stati ripristinati :)

EDIT: però non me li ha calcolati tutti quelli che ho generato oggi...

Miglio
12-08-2008, 23:30
0 punti... peccato, volevo far 100 punti al giorno ma stasera nn ce la faccio... ne ho persi una sessantina:( ...

LuCkyTD
12-08-2008, 23:43
Vabbè ma penso che metteranno i 200 standard...di solito quando FT va offline li danno...speriamo (anche perchè ne ho fatti piu di 200!).....:dry:

Miglio
13-08-2008, 00:28
la vedo dura stavolta, ogni volta i 200 punti venivano dati appena tornava tutto on...:dry:

davod
13-08-2008, 01:20
No ancora mi ha veramente rotto le palle oggi ft.Stavo facendo un bel torneo al 16k GTD e poi a un tratto mi si e sconnesso ho giocato un ora e mezza per niente pfffff

GALB
13-08-2008, 01:22
per dovere di cronaca, ecco come è andata a finire a me :D

his is an automated message sent from Full Tilt Poker.

Dear GalB83,

We regret to inform you that tournament # 57209020 ($7,500 KO Guarantee) has been cancelled.

Next Guaranteed Payout: $113.48
Remaining Prize Pool: $6678.28
Your Chip Count: 48312
Total Chips in Play: 952000

When a tournament is cancelled after it reaches the money, according to tournament rule 31.3 (http://www.fulltiltpoker.com/tourRules.php):
• All remaining players will have their tournament fee of $2.00 and bounty of $4.00 refunded and be awarded with the next guaranteed payout of the tournament, $113.48.
• The remaining prize pool will be divided and distributed according to chip count - (Remaining Prize Pool)*(Your Chip Count)/(Total Chips in Play) = Your Share of Remaining Prize Pool.
In your case, this means $6678.28*48312/952000=$338.91.

Next Guaranteed Payout: $113.48
+ Your Share of Remaining Prize Pool: $338.91
Total Amount Credited to Your Account: $454.39

Lollo22aces
13-08-2008, 06:02
Ti piace vincere facile!!!PONZI PONZI PO PO PO:laugh: